Bezpieczne płatności – autoprio.pl

Nasza organizacja nie posiada żadnych samochodów, ale porównujemy ceny różnych oferentów, między innymi: Hertz, Flizzr, First Car Rental, Carsrent, Autonom, Rentis, Centauro, King Rent, Thrifty, Enterprise, Goldcar, Localiza, Ace, Autoclick, Citer, Nomadcar, Rentacar, NU Car Rental, Carwiz, U-Save, Nissan, Advantage, Europcar, Firefly, Hawk, Optimorent, Megadrive, Buchbinder, Alamo, Dollar, Sixt, Prime Car Rent, Aznur, Mex, Global, Avant Car, InterRent, addCar, Keddy By Europcar, Oscar, National, Bidvest, Green Motion, Payless, Hertz Dream Collection, Maggiore, Surprice, Avis, Budget, Sharr Express, Rhodium, Jumbo i Right Cars itp. na całym świecie. Kiedy wynajmujesz samochód z danej firmy, dokonujesz odbioru w jej placówce.

Kiedy będę musiał zapłacić za wynajem?

Dostępne są różne opcje płatności, które są wyraźnie określone w procesie rezerwacji:

Przedpłacona kaucja – Zapłać kwotę teraz, aby zabezpieczyć pojazd i ureguluj resztę kwoty rezerwacji wynajmu samochodu w ciągu 7 dni od daty odbioru.

Częściowo opłacone – wpłać niewielką zaliczkę w momencie rezerwacji, aby zabezpieczyć pojazd, a resztę dopłać w momencie odbioru, w wypożyczalni samochodu.
Przedpłata – Zapłać pełną kwotę za pojazd w momencie rezerwacji.

Post-paid – Potwierdź pojazd bez płatności. Saldo jest wpłacane w całości, w momencie przybycia do wypożyczalni samochodów.

Czy mogę dokonać rezerwacji bez karty kredytowej?

Tak. Możesz dokonać rezerwacji bez karty kredytowej. Pamiętaj jednak, że nawet jeśli zdecydujesz się zapłacić kartą debetową, będziesz musiał przedstawić ważną kartę kredytową na nazwisko kierowcy w momencie odbioru, ponieważ agent wynajmu wymaga karty kredytowej, z której pobierany jest depozyt za wynajem. Karty kredytowe akceptowane przy odbiorze to MasterCard, Visa, a w niektórych przypadkach również American Express.

Nie otrzymałem ostatecznej faktury za wynajem od agenta wynajmu samochodu

Ostateczną fakturę za wynajem powinieneś otrzymać zaraz po odstawieniu wynajętego pojazdu. Jeśli nie otrzymałeś końcowej faktury przy odbiorze, skontaktuj się bezpośrednio z agentem wynajmu samochodu.

Otrzymałem wiadomość e-mail z działu ds. Oszustw – co mam zrobić?

Dział ds. Oszustw chroni twoje dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem i ujawnieniem. Ściśle współpracujemy z organami ścigania, aby zapobiegać przestępczości internetowej i zapewnić bezpieczeństwo naszego systemu rezerwacji. W niektórych przypadkach nasz dział ds. Oszustw może się z tobą skontaktować w sprawie kontroli bezpieczeństwa, jeśli istnieją jakiekolwiek niespójności w danych/historii rezerwacji. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt w celu potwierdzenia danych i bezpiecznego przetworzenia transakcji.